Egeberk Neredeyse 1 haftadır oğlumun kakası aşırı kötü kokmaya başladı daha 4 aylık yediğim biseyden dolayi oldu desem daha önce de sonuçta yediğim şeylerdi neden olur aşırı rahatsiz ediyor ben normalde parfüm kokusu falan derdim şuan burnum sizliyo resmen 4 aylık buarada
Adiyokkitabin Egeberk ben normalde parfüm kokusu falan derdim Parfüm kokan kaka mi varmis. Kaka olduğu icin kotu kokar😀 Kullandigi bi ilac varsa ondan olabilir
Esen3535 Egeberk benimki de 5 ay olcak kokuyor çok gaz çıkarınca da kokuyor annemde usuttuyse kokar diyor
Egeberk Adiyokkitabin kan ilacı var ayrıca kaka diyorsunuz ama insan evladının herşeyin sever evet gerekirse kakasını da severim gayet bebek gibi kokuyordu kakası nasıl yaklaştığınızla alakalı 😂
Baharaktas23 Egeberk ben kakasının kokusunu çok seviyorum sırf kaka yapsın da kokusu gelsin diye bekliyorum o yapınca bi rahatlıyorum öyle de bi ruh hastasıyım 😂😂😂😂😂
Egeberk seerenad aslında evin ısısı iyi gelen kişi bu ne sıcaklık diye sitem ediyor altına tek pjama üstüne de zıbın + kazak ile duruyo 🤷 bilemedim
Belis-mom Egeberk demir ilacından dolayı mı acaba hani 4 aylık demişsiniz ona başladıysanız belki etki etmiştir o şekilde
Egeberk Belis-mom demir ilacı devit 3 değil mi eğer oysa onu biz doğduğu günden itibaren kullanıyoruz suanda kan ilacına başladık 🥰
Egeberk minikbaykus yanlış anladınız sanırım yazdığım yazıyı doğduğu günden beri devit 3 kullanıyoruz 4 aylık olunca da kan ilacına başladık devit 3 un kan ilacı olmadığını biliyorum
minikbaykus Egeberk Yukardaki mesajınızdan oyle anladim. Demir olacindan olabilir koku evt yada usuttuyse o yüzden de olabilir r
Aynur13 Egeberk bizde dört aylığız ama hep çok kötü kokar hatta odada olanlar odayı terk eder ama bana mis hala o koku😂
Egeberk Aynur13 işte bende sizin gibiydim gerçekten çok farkı çok güzel bı kokuydu analık işte😂 şuan çok rahatsız ediyo burnum sızlıyor resmen bilmediğim birşeydir diye sormak istedim herkese 🥰
rua_da_senhora_das_verdades Demir ilacından olmuş olabilir. Birde bu aylardan sonra yavaş yavaş koku olmaya başlıyor. Ek gıda döneminde zirve oluyor.
Elifinannesiiiiiiiiii Egeberk kannilacına başladıysanızn4. Ay ondandır aynındurum bende de var çoknkötü kokuyor