GiybetReis Kızlar aptamile 2 hafta önce zam gelmişti 174Tl olmuştu. Şuan sanal marketlerde büyük kutu bulamıyorum. Yine mi zam geldi bilginiz var mı?
GiybetReis Ays58a bende 2 kutu almıştımda ancak bitti. Migrosta diğer marketlere göre 10tl felan daha uygun oluyor bilginiz olsun. Hiç 155e almadım ben😊
GiybetReis DerinTuana ben uzun zaman 144e aldım sonra bi 174oldu 2 hafta kadar şimdi bulamıyorum sanal marketlerde dedim heralde zam geldi.. 200olmuş😩
DerinTuana GiybetReis aptamil prosyneo kullanıyorum ben trendyoldan 155 e aldım.Eczaneden de o fiyatlara alıyorum.Ama süreklı degisiyor takınını yapamıyorum.Bir kutu mama üc gün gidiyor bizde .Dogurdugumdan beri sütüm olmadıgı için mamayla beslenıyor.
GiybetReis DerinTuana bizimde öyle hep mama oldu😊 diğer aptamillerin fiyatını hiç bilmiyorum. Biz standartı kullanıyoruz
Dilaylaa GiybetReis öyle galiba. Ne bileyim benim kızım mamayla büyüdü. O zamanlar bile durumum olmasına rağmen beni rahatsız ediyordu bu kadar pahalı olması. Çünkü biz bir hafta bitmeden bir büyük kutu bitiyordu 🤷
GiybetReis Dilaylaa şuan aynı şeyi yaşıyoruz. Şükür ki karşılayabiliyoruz herşeyi ama yine de 1haftalık bi mamanın 200 TL olması beni aşırı rahatsız ediyor.