Cananby Kızlar oğlum 10ay2gunluk ve halen dişi cıkmadı hıc ama salya var fazlasıyla ve gec cıkan diş daha ıyı olur dıyolar bir şey olurmu yoksa bu bır sorun mu basına gelen varmı ne yapmalıyım yardım lutfen
agacsizkoala Cananby bir yaşında çıkartanları okudum burda demekki sorun değil , benim oğlum erken çıkarttı ama burda bayaa okudum 12 aylık çıkarmayan bebekleri o yüzden kafanıza takmayın bence
daisymomm Cananby merak etmeyin sorun olmuyor. Yapısal ve genetik . Benim kızım 5 ayı biraz geçti dişini çıkardı 5 buçuk aylık 2 dişi var. Kuzenimin kızı 1 yaşına girdi sonra dişini çıkardı. Her bebeğin gelişimi farklı oluyor. Sıkmayın canınızı