Halimehatun mrhba, çocuğun kaç yaşında, bağırmakla olcak iş değil,çocuk kakayi hazine gibi gördüğü için tuavlete yapmak istemiyor olablir, çocuklar için kaka çok önemli kendilerinden bir parça olarak görüyorlar,altına yapmasının sebebi o olabilir, çocuğunuza kakanin normal birşey olduğunu anlatin , tekardan sana gelicek diyin bunu mutlaka söyleyin,kendisinden örnek verin bizde yapıyoruz sonra yine geliyor diyin,,senden ayrılmıyor,By By yapın, yine gel deyin…altına yapmasinin sebebini araştırın gözlemleyin,bağırmakla halledemezsiniz…kizim kakasını yaptığında korkmuştu,anlattım,tabi hemen alişmadi ,anlata anlata halledebildim, düşünün lazımliga kakasını yaptıktan sonra seni çok seviyorum dedi kakasına,ben şok olmuştum. O yüzden hassas davranın….