Nur76 Kuzum benimkisi sabah 9da uyur 11 gibi kalkar sonra emziririm vs vs iyi bi oyalarim öglen 1 gibi uyur ikindin 3 -4 gibi uyanir tekrar emzirir oyalarim 6 bucuk 7 gibi uyur 8 gibi kalkar yine ayni şeyleri yaparim ama az daha fazla oyalarim 11 12 gibi uyur sonra gece 3 4 gibi kalkar öyle yani 😂😂😂😂😂 biraz uzun oldu ama ayrintili yaziyim didim canim