Mucizemsin21 Kızlar 5 aylık bebeğim var minicikti uykuya dalarken ağlardı hep hala öyle ninniler dualar denedim hiçbiriyle susup uyumaz tripkoliğin şarkısıyla uyuyor sizce zararlı mı ya yaşına uygun değilki😂 aşık mıdır nedir 🤣
Sonsuzmutluluk Mucizemsin21 🤣🤣🤣🤣 Benimki 13 aylık hala fön sesiyle uyuyor beynimiz uyuştu gece gündüz uyurken hep açık
Noname21 Mucizemsin21 bilincalti diye bir şey var inanıyorum ben. Bir ara benin ki de eledim eledim türküsü ile uyurdu. Simdi kitap okuyorum oyle uyuyor. Yavaş yavaş degistirin
CankizimRavzam Mucizemsin21 Minik ergen 😅😅 Bence biraz uğraş değiştir annesi kitap okuyabilirsin yada hafif yağmur müzikleri var rahatlatan onlarla uyuyabilirsin
Mucizemsin21 Noname21 değiştirmeye çalışıyorum kendim söylüyorum ninni dua okuyorum yada ama ağlıyor başka ninniler açıyorum ağlıyor o şarkıyı açıyorum önce yine ağlıyor sonra tıp susuyor😂artık yorgunluktan mı şarkıda mı keramet bilemedim😂
Mucizemsin21 CankizimRavzam ay çok çabaladım ama kendi sesinden beni duymuyorki yinede çabalicam biraz daha😂
BirAlparslanAnnesi Mucizemsin21 açmazsanız ilgisini başka yere çekerseniz o aluşkanlığını bırskır..siz ger uyumadığında sussun uyusun diyerek açtığınız için alışkanlık edinmiş yani mesele bebeğinizin bırakması değil sizin açmamanız
Mucizemsin21 BirAlparslanAnnesi hergün açmıyorum tabiki öyle akşamlara kadar tripkolic dinlemiyor canım😂 çok susturamadığım zamanlarda onunla susuyor bende son çare açıyorum
eyllveannesi9 Mucizemsin21 benim kızım da ne dua ne mini de uyumuyordu sadece Sezen Aksu müziklerinde uyudu aylarca 😃😃
Mucizemsin21 eyllveannesi9 ne bilim yeni nesil gümbür gümbür geliyor ya daha ne anlarlar onlardan ki 😂
Mucizemsin21 Nesrincente yok henüz uyumuyordu mızırdanıyordu😂 çok açmıyorum tabiki hergün değilde bazen çok huysuzlandığında uykuya geçemediğinde başvuruyorum😂
Ucansupurge Mucizemsin21 Ay resmen benim kız ninniler fon sesleri hoplama zıplama susmuyor sadece ikilem diye bir grup var onun şarkılarında susuyor aşırı ilginç grubunda bilmem etmem Spotifyde şarkılar arasında gezerken denk geldik kriz yönetimi: İkilem grubu 😂😂😂🤷🏻♀️🤷🏻♀️