Gamzebrb NaimeYilmaz forumda gezerken bi paylaşıma bakıp çıktığımda hep en başa geliyor sonra tekrardan aşağılara inmek zorunda kalıyorum
Fatosaytekin NaimeYilmaz sorunum ekranima gelen mesajlari sonradan okuyacagim meaqj kutusunu bulamadim ve büyük arka profile resim koyamadim apple
Serenaycaner NaimeYilmaz kesinlikle sessiz reklam olmalı zaten çoğun anne bebeğinin uyuturken yada bebeği uyuduğu zaman foruma giriyo bide forum eror veriyor ve kapat açsamda bir işe yaramıyo şimdiden teşekkürler Android
Afk-kms NaimeYilmaz evet ben yeni kullaniciyim bebek etkinliklerine girdiğimde uygulama atıyor ve giriş bilgilerim yok oluyor..Cihazım android
ZeynepEdis NaimeYilmaz bir konu actıgımızda yukarıda kalması ıcın illa yorum yapılması gerekıyor bu biraz kotu. Ben ikidir başlık acıyorum sadece 2 kısı yazdı öylece kaldı.
simgesell NaimeYilmaz reklamdan çıkış yapamıyorum carpiya bastığım halde her defasında Trendyola yönlendiriyor (android)
Busragokceberra simgesell Çarpınin tam üstüne tıklayın bazen çarpı algılamıyor sert basilmadigi için reklama tiklamis gibi oluyor o yüzden de yönlendiriyor seni trendyola zaten iki tane çarpı geliyor üst üste
Ggercn incitanesii aynen bende bundan şikayetçiyim . En başa geliyor kaldığım yeri asla bulamıyorum . Sinirlenip kapatıyorum uygulamayı
Afk-kms NaimeYilmaz aynen yaptim ama yine sorun var anlamadım neden böyle düzelmiyor happy momda sıkıntı yok orayı kullanıyorum ama burayi kullanamıyorum hep hata veriyor 🤦
nur-nr_123 NaimeYilmaz iosdan bildiriyorum böyle gece 12/11 gibi oluyor anlamadım hep eror bide öğle sıraları
aylizinannesiii NaimeYilmaz Sayfa sürekli akşamları hata veriyor android cihazimdan güncellemeleride yaptim her aksam error çıkıyor
NaimeYilmaz Aysemia aylizinannesiii birprensesannesiiiii kisGunesi Bu soruların cevabı SSS kısmında mevcut