Selmakm Merhabalar bebeklerin isimlerine karar veremiyoruz. Biri kız biri erkek bebeklerimize isim önerisi olan var mı? 😊
Ervakts Selmakm Ayşe ve Asya isimlerini çok severim kızım içinde istemiştim ama başka isim nasip oldu erkek için de derda Allah nasip ederde bir oğlum olursa derda koymak istiyorum araştırabilirsiniz bir sahabenin ismi EBUD DERDA ❤️
Ikizannesi5 Selmakm benim ikizlerim erkek Asil Asaf ve Ediz Barlas koyduk kızlarımız olsaydı esila ve almila koyacaktık tek yumurtalar karışmasın diye yakin isim koymadık hayirlisiyla kucağına al canım 🌿
Selmakm Ikizannesi5 Cok teşekkür ederim. İkiz annesi bulmuşken size nasıl bir beşik kullandığınızı sorabilir miyim? İkizler için en kullanışlı olan hangisi acaba bı turlu karar veremiyorum.
Ervakts MerveAkty yaa Rabbim bağışlasın hayrlı evlat olsunlar İnşaAllah en sevdiğim iki isim aynı ailede 😍😊
Deletedmom789 Selmakm 70*140 boyunda beşik aldım ben iki tane. 5 aylık olana kadar aynı beşikte kaldılar sonra ayırdım ve kendi odalarına koydum
Ikizannesi5 Selmakm ben baby Windows otomatik besik ve 2 adet park yatak aldim aynı beşikte yatırmıyorum çünkü uyaniyorlar bebek arabasi olarak da prego ibiza pro şiddetle tavsiye ederim park yataklarımda prego sağlam bi marka bi tik fazla para verirsin ama değer kuzum eger başka sormak istediğin konu varsa seve seve yardımcı olurum
Aycabu Selmakm güneş ve bulut 🤗 Kızımın ismi Nil. Erkek olursa bi dahakine de nehir isimlerinden koymayı düşünüyorum yine. Tuna, Göksu, Meriç, Fırat, Aras gibi.
daisymomm Selmakm kız ismi olarak Asenat, Leyal, Elfin çok sevdiğim isimdir. Erkek ismi olarak Efraim, Efe, Han.