susan Benim de bebegim uzun bir sure o sekildeydi o aylarda, memnun olmuyor bir seyi yapamiyor huysuzlaniyordu. Oyun oynuyordu ama hemen sıkılıyordu, kucak istiyordu biraz durup sıkılıyordu ne zaman biraz ozgurlesmeye basladi(emekleme,tutunup ayaga kalkma) rahatladı. Sanirim yapamadiklari seyler onlari strese sokuyor ben oyle dusunmustum. Simdi atak donemleri haric her sey cok daha iyi.