Kızlar bir haftadır diğetteydim. 2 gün altın süt karışımı yaptım, zencefil-zerdeçal karışımı. Bunu yapıp midesine dokunan var mı. Ondan sonra 4 gün geçmeyen mide de şişlik ve ağrı yaşıyorum. Geçmesini bekliyorum ama geçmiyor. Çok şiddetli değil ama şişlik ve ara ara olan ağrı beni rahatsız ediyor