Merhaba kızlar, 21 gün önce sezaryen oldum. Dikişim görünürde fena değil. Ağrı da yapmıyor. Ama dikişin sağ ucunda sanki alt katmanlarda sertlik var. Dikiş çok kalınmış gibi sağ tarafta. Elimle yoklayınca derinlere doğru kalın sert bir dikiş var sanki , alt katmana yapışmış gibi. Bu şey zamanla geçiyor mu? Sizde nasıl oldu bilgi verirseniz sevinirim hanımlar 🌺🌹