fatmanurkuseyyasinnn Benim ayın 26 snda adet olmam lazımdı normal olmadm böyle leke leke geçti iki gün ondan sonra da olmadm 26 sonda buyana bugün 10.gun ama hamilelik olabilir mi öyle bir belirtimde yok ### __