Oğlum 8 qylik 3 gündür atesi cok yüksek dun gece 40 ı gördük 38.5 altına düşmüyor 3 gündür hastaneye gittik influenza testi yapıldı kan testi yapıldı bisey çıkmadı viral enfeksiyon dedi boğazları kızarmış dedi ama bu kadar ateş yapmaz ki yapsa bile düşerdi
2 kez hastaneye görürdük damar yolu açıldı serum verildi o an düştü ama bir kaç saat sonra tekrar yükseldi tekrar gittik hastaneye bebek ufak olduğu için serum dışında bisey yapamıyorlar. Yavrum hunlerdir perişan oldu. Geceleri gözümü kırpamıyorum surekli uykudan uyandırıyorum Allah korusun havale geçirecek diye çok korkuyorum. Böyle olan var mı bu bi salgın mi doktor son çare antibiyotik verdi ama 3 gün kullan dedi 2 gün verdik henuz ama işe yarqmıyorum. Hanimlar akıl verin ne yapacagim bilmiyroum evladım tir tir titriyor