Merhaba arkadaşlar; kızım bu ay tam 2 yaşını dolduracak ve hala bir uyku düzenimiz yok aramızda yatmak için ortalığı birbirine katıyor bu şekilde olup odasına alıştırmak ve uyku düzeni oturtturmak için bir önerisi olan var mı artık bay bay uyku damlasını da vermeyi düşünüyorum bununla ilgilide kullanan var mı acaba ?