11,5 aylık bebeğim 4-5 gündür emmek istemiyor, sütüm mü azaldı ya da yemek yemek daha mı cazip geliyor anlamadım. Böyle giderse sütüm kesilcek diye endişeleniyorum ☹️2 ay önce işe başladım dolayısıyla emme araları açıldı, biberon hiç kullanmadı mamada veremiyorum. Nedendir bir deyiverin😫