Günaydın kızlar.
gorumcemin eşi corono olmuş. Baş bel agrısı öksürük var su anda daha yeni öğrenmiş.
evde 2 cocuk var emziriyorda.
bu durumu evde kolay nasıl atlattınız acaba yaptıgınız özel karışım var mı?
Ve; o akşam oraya misafirlige gittik enişte gayet iyidi. Biz gittikten sonra gece fenalaşmış. Ya sizce bizede geçme ihtimali var mıdır🤔 şu anda bizde bi belirti yok hepimiz iyiyiz