Kizlar 7 ay önce doğum yaptım hala tam anlamı ile adet göremedim ilk kızım üç aylık iken iki gün sildikce peceteye geldi hafif kırmızılik yedinci ayına girdik kızımın şimdi gene aynı şekilde oldum bı bilgisi olan var mı hamile olduğmu düşünmüyorum arada dört ay var bu ikisi arasında mutlaka başka bı belirtide olurdu diye düşünüyorum yardımcı olur musunuz kizlar?