41 günlük bebeğim önceden emerken 5 10 dk ya kendi bırakıp uykuya dalıyordum geceleri şimdi yarım saat geçiyor hala meme de emiyor bende uykulu olduğu için yarım saat sonra kendim bıraktırıyorum uyutuyorum aceba nasıl yapmak lazım doymuyor da mı bırakmıyor yoksa uyuduğundan mı anlamıyor kendinin bırakmasını mı bekliyim