Kızlar dün fenalastim ayaklarım kopicak derecede ağrıyordu hastaneye gittim ve testt almaktan başka birşey yapamicaklarini emzirdigimi söylediler sütüme geçiyormuş
Ama emziren anneler için birşey bulmaları lazimyaaa çok kotu bir durum aranızda kovitken emziripde iğne veya serum taktıran oldumu doktor stjer gibi birseydi bilmiyormu acaba