Kardln Hayırlı sabahlar annelerim benim oğlum bugün emmek için kalktığında gözleri Çapakla kapanmış bir şekilde uyandı hiç olmamıştı sildim bezle şimdi emerken de akıyor gözleri bilen başına gelen var mı neden oldu ne yapmam lazım
isteoylebirsey Kardln benim bebeğimde 35 günlük doğduğu 2. Haftasan beri var onun için olan özel mendillerle sildim geçmedi doktora gittik damla verdi şimdi kullanıyoruz azalmaya başladı bence direk doktorunuza gidin sizde
Leilabalim Kardln sutunuzu direk bebeğin gozune damlatin ve etrafinida silin yine sutunuzle aninda geciriyor. Neden oldugunu bilmiyorum ama benim bebegimde 1 haftalikken oldu, doktorumuzu aradik o soyledi annesutu eniyi antibiyotikdir o gecirir diye.
Rizeli53 Kardln ah ah yaklaşık 1 ay o sıkıntıyla uğraştım damla damlattım yok çay suyu sürdüm yok sonra kendiliğinden bi anda geçti