Diş ateşi çıkıyor, hâlâ daha başında bekliyorum yükselicek korkusuyla. Elleri, ayakları, kafası ve vücudu çok sıcaktı üstünü falan açtım su içirdim yüzünüz ellerini, ayaklarını yıkadım biraz hafifledi sıcağı. Ateş ölçerle ölçüyorum ama dış ateşi değil iç ateşi var, yeni doğdu zamandan beri hiç dış ateşi çıkmıyordu, ölçüyorduk iç ateşi oluyordu. Sormak istediğim şey şu nasıl yatırıcam, şükür uyudu ama üstüne bir şey örteyim mi? Bu sefer örtmezsem hasta olur mu ya da örtersem ateşi yükselir mi ay bilemedim napıcağımı bir şey diyin nolur