Zalimsin Çok kapalı yazmışsınız. Birçok yorumu okudum da hemen herkes olağan şeyleri yazmış tabiki, ama tam olarak neyi kastettiğinizi örneklendirseniz daha iyi olur sanki. Mesela kızınız yeni bir hikaye kitabımı okuyor? Ya da tv de gördüğü bir şeyi mi okuyor? Ya da dergide, gazete gördüğü bir kelime mi? Ya da telefon çalarken kimin aradığını mı söylüyor ? Ya da çizgifilm izlerken geçen bir yazıyı mı vs vs.. tam olarak ne yaptığını yazarsanız belki bilgisi olan cevaplayabilir. Ayrıca okul çağında ezber yeteneği kötü diye de birşey yok, bilinçli kullandıktan sonra bu yeteneğini. Analitik düşünme üzerine de aktiviteler yaptırırsanız, ikisini de geliştirirse inanılmaz da güzel ve başarılı olur muhtemelen akademik olarak.