Gunsss çok teşekkür ederim evet malesef ortalik cok kötü çeşit çeşit virüs var dediginiz gibi inşallah sadece basit bir griptir bizde burun tıkanıklığı yok ama kuruluk var gibi ateşten dolayıda biraz zor nefes aliyodu cok şükür birazcık düşmüş inşallah tekrarlamaz