Goktugunn- 4 ay 24 günlük oğlum var Kasım 22 de ilk adetim gördüm Aralık da bekledim gelmedi düzensizlik yaşamam normal mi yoksa gebelik testi yapmalı mıyım anneler bu durumu yaşayan var mı?
Goktugunn- birtutamsac yani ben şüpheleniyorum ama eşim ben eminim diyor geri çekilme yoluyla korunuyoruz hayırlısı 🤦🏻♀️🤷♀️
birtutamsac Goktugunn- test yaparsanız haber verin olur mu merak ettim ç, hakkınızda hayırlısı olsun 🧡