Merhaba kızlar bir sorum olucak oğlum 14 aylık 3 gündür anlayamadigim bir sorun var gaz sancısı sanırım dün de bugün de acile gittik lahman verdiler ama oyle bile çok az yapıyor gece sancısı mi tutuyor bilmiyorum ama öyle bir krize giriyor ki anlatamam yani beni bile parçalıyor çocuk iki yaş sendromuna daha var mı bilemiyorum ilk çocuğum ne yapabilirim bir gün daha beklicem yarında geçmezse doktoruna goturcem ama fikir istiyorum sizden de gündüzleri hiç bi şeyi yok ama kakasını yapmıyor