Oğlumda süt alerjisi olduğundan diyetteyim ve bunu içemiyorum elimde 4 paket var hepsini 50₺ dan verebilirim ,farketmez derseniz açılmış bir defa kullanılmış bir paket daha var omu da verebilirim.NOT:kendi ürünlerini satmak isteyenler bi zahmet kendi başlıklarını açarlarsa sevinirim.