buraya hep dert yanıyoruz bir kez de sevincimi paylaşayım dedim bebeğim beş ay beş günlük doğduğundan beri uyku konusunda çok sıkıntı yaşadım hep geç saatlere kadar uyanık kalırdı dördüncü ayda da atak sebebiyle iyice çıldırma noktasına gelmiştim ama sanırım atağını tamamladı artık çok şükür bunu neden yazıyorum sanırım moral vermek için 🌼 benim apartmanı ayağa kaldırarak ağlayan kızım bile uykusunu düzelttiyse sizin bebeğiniz de düzelir bütün annelere sabır bebişlere de güzel güzel uykular diliyorum pozitiflik seansımız bitmiştir herkese iyi forumlar