Benim kızım da 3 ay 20 günlük kilo alımında sıkıntı var tahlil yaptırdım idrar yolunda enfeksiyon çıktı antibiyotik kullanıyorum son üç dört gündür ne beni emmek istiyor ne de mama yemek istiyor uykuda ve ya uykuya dalarken zorla emzirebiliyorum aç olsa ağlar diyorlar ama benim kızım ağlamıyor 6 saat birsey yemediğini biliyorum napıcam bilmiyorum çok kafama takıyorum kilo alımı da çok az en son on gün önce 5300 dü kilosu yarın tekrar gidicem ama bence kilo almadı böyle durum yaşayan var mı aranız da ve kızım da huysuzlukta yok gece de uyuyor acıkınca uyanıyor emdikten sonra tekrar uyuyor gündüz beslenmesinde sıkıntı var