bnmkide gece çok emmez doktor rahat bırak kilo alımı düzgün olduktan sonra hiç önemli değil ddi. Bir de şimdi aklıma geldi bnm bebeğimde o sütümün azaldığını düşündüğüm zamanlarda memede çırpınıyordu. Doktorum şırıngayla burun açma önerdi günde üç kez. O kadar çok mukus çıktı ki. Meğer burnu tıkanıkmış. Survıvor çocuk diyorum ben bizimkine. Başına gelmeyen kalmadı😂