3 gundur canima okudu. Ben daha once 3 tane gomulu dis aldirdim ameliyat ile o kadar zor ki. Hele simdi 10 aylik bebegim var kim bakar 1 haftada dikisler ancak aliniyor😪 gittigim disci ozel muayenehane, gider gitmez cekim diyor hemen. Baya da saglam fatura cikariyor. Sorum şu, diş kendiliginden cikar mi? Tamamen damagin altinda ucu yok gomulu. Boyle olup da disi cikan oldu mu?