ElSa2811 Bebeğim meme emerken kolunu indirip indirip kaldırıyor 5-6 kez tekrarlıyor biberonla su verirkende biberona o şekilde bi kaç kez vurup duruyor seri hareketlerle normal bi hareket mi acaba heyecanlanıyor mu?
Alpbeybi ElSa2811 bence normal benim bebe beni dövüyor resmen emerken 😂 sürekli bişeylere vuruyor pat pat diye 7 aylık
ElSa2811 Alpbeybi seri bi şekilde istemsizce yapması kafamı karıştırdı kasları vs çok iyi şükür ama. Maşallah sizinkinede 😁
cankuzularim ElSa2811 ben hem enziriyordum hem bağrıma yumruklar yiyordum😅😅😅 korkmayın refleks olarak yapıyorlar abisiyle dogusup meme emer gelir hirsi benden alırdı bizde kalıcı bi huy olarak kalmıştı o takımı 25 aya kadar😂😂artık isyandaydim hem meme veriyorum hem dayak yiyorum diye