Zeyno123 Kızlar 4 aylık bebeğim var uykusunda boguluyo gibi oluyo nefes alamiyo büyük ihtimal yine burnun tıkalı serum fizyolojikle temizliyorum ama gene ayni yutkunma sesi geliyo sürekli evde hava makinam var ventolin versem olurmu acaba
ElSa2811 Zeyno123 ventolini serum fizyolojikle karıştırıp verin ama saat aralığı olması lazım çok üst üste vermeyin eğer 3 saati geçtiyse verin rahatlar bence
asiltonunmommysi Zeyno123 geniz akıntısı falan var heralde, biraz da eğimli yatırın mutlaka birde ben de bugün post açmıştım bu şırınga ile temizledim burnunu baya fark ediyor hırıltısı kesiliyor tekrar dolana kadar aspiratörle çekmekten daha iyi oldu.
twofruits Zeyno123 eczanelerde cold mix damla var yakasına birer damla damlatıyorum ben gece yatarken de yastık kullanmadığım için battaniyesine yada bi beze bir Damla damla damlatıp başucuna koyuyorum çok rahat uyuyor iki hafta boyunca çok fazla geniz akıntısı vardı ciğerlerinden korktuğum için iki defa hastaneye götürdüm doktor tavsiye etti bir damlası bile çok işe yarıyor iki haftadır kullanıyorum hemen hemen akıntısı hemen geçti ve tıkanmıyorda artık 2 aylık bebeğim
esiladerininannesi ElSa2811 ben kızımda ventolini hava makinasında kullanmıştım dediğiniz şekilde kullanımında sıkıntı olmuyor mu ?
ElSa2811 esiladerininannesi verin derken hava olarak verme anlamında dedim ağız yoluyla içilmez zaten
esiladerininannesi ElSa2811 ağız yoluyla demedim zaten nasıl kullanılması gerektiğini sordum serum fizyolojiyle demişsinizde
Zeyno123 asiltonunmommysi şirimgayi ben zaten sürekli yapıyorum aspiratorle çektiğim zaman hicbir şey çıkmıyo bugün soğuk hava buharı verdim biraz rahatladı olmadı doktora gidicez
Zeyno123 asiltonunmommysi Bizim doktorumuz tıkalı olduğu zaman soğuk hava verin demişti serumu buzlukta bekletitoeum sonra serumdan 2 cc cekiyorum osekildeq
twofruits asiltonunmommysi mavi olanı yeşil çok ağır diyorlar eczacımız tanıdıktı mavi olanı verdi bir damladan fazla damlatma dedi ki bir damlası beni bile etkiliyor ben omzuna damlatıyorum kazağına çok yakına damlatmıyorum
ikiprensannesii2 Açtığınız halde sürekli böyleyse geniz eti olabilir bizde aynı durumdayız, geniz eti varmış geceleri hiç uyuyamıyor büyük insan horlar ya bazen öyle oluyor. Bu ay sonu ameliyat ettireceğiz
twofruits Zeyno123 iki aylık doktora kullanıma engeli olur mu diye sordum çok küçük daha diye bir damla sadece yakasına damlatacaksın dedi ben parmağıma damlatıp omzuna sürüyorum hatta hızlı akıyor birden iki üç damla gidiyor üstünü değiştirmek zorunda kalıyorum bunaltıp zararı olmasın diye sizde elinize damlatıp üzerine sürebilirsin
EsZe esiladerininannesi hava makinasının içine ventolinle birlikte serum fiz koydugunuzda ventolinden alacagı fayda artıyormuş ben de dün araştırırken okudum