Kızım iki yaşında iki gün önce elimi kestim ve bu yüzden kızımı emziremedim iki gündür zaten memeye pek düşkünlüğü yok arada aklına gelip de meme derdi çevremdekiler bu bahaneyle memeden kes diyorlar ama ben buna hazır mıyım bilmiyorum 🙁daha bilinçli olarak kesmek isterdim biraz ani oldu yarın son bir kez emzirmek istiyorum ama iyi mi yaparım kötü mü aklına gelip de ister mi bilmiyorum biraz akıla ve desteğe ihtiyacım var 😢