snowflake az çok anlaşılıyor canım allah korusun en azından kist falan yazsa belli oluyor bende araknoid kist çoktı ceviz kadar ama zararsız doğuştan olurmuş baş ağrısı falan yapmazmış ilk sonucu okudugumda 3 ay ömrüm kaldı
falan sanmıştım 🙂 sonucu bana atın ben bir bakayım anlıyorum radyoloji kısmında dosya var tıkla yazı çıkar zaten mr yarım saatte düşüyor e nabıza onu değerlendirip açıklama yazmaları bi haftayı buluyor bi bak yinede