Emien Merhabalar oğlum 6 ay 10 günlük bir haftada tadım yapıyoruz patates bal kabagı şimdi de havuç ama benim yaptığım püreler pütürlü oluyor yani çatalla ediyorum youtubeden baktıklarım böyle daha sıvı oluyor böyle yapıyorum bogazındw kalır mı allah korusun çok korkuyorum
Hayalizlerim Emien ben hem pütürlü veriyorm hem pütürsüz şimdiye kadar boğazında kalmadı çok şükür . Çok gelince yada yutamayınca bebekler öğütüp çıkartıyor zaten yiyecekleri
Sevgis Emien pütürlü olması daha iyi çünkü mama kıvamına getirdiğinizde bebeğiniz hep bu şekilde alışacak ve ilerleyen aylarda zorlanabilirsiniz ben 6 aylıkken pütürlü veriyordum çok şükür bişey olmadi şimdi yedi aylik ve kendi kendine beslneliyor eline herşeyi alıp kendi yiyor tabi bu süreçte onu çok iyi takip etmeniz gerekiyor kendi gözetimizde olsun
Emien Havvakck benim hiç cesaretim yok aslında ama ne bileyim öyle de katı gıda olmuyor ki ben de su mu eklemeliyim bugün havucu 15-16 dk haşladım çatalla ezdim zeytinyağı ekledim 1 çay kaşığı öyle verdim siz ne kadar su ekliyorsunuz
tineanigra Emien evet meyveler için diye almıştım ben de ama denedim çatalla ezmekten daha iyi oldu pütürlü kalmadı
ShineThunder Ben hep özellikle pütürlü yapıyorum, ilk başlarda öğürür gibi oluyosu ama şimdi alıştı. Sürekli pürürzsüz püre seklğnde yiyen bebekler normal gıdaya geçişte sorun yaşıyorlarmış