2 tane altta dişi var 1 hafta emerken ısırıyor ve geri çekiyor ağzından alamıyorum açayım derken hem ağzı acıyor hem göğsüm kanıyor yara oluyordu 7 aylıktı. Vermesen çok ağlıyor. Az az ağlaya ağlaya verdim Allahtan unuttu sonra ama ileride ne olur bilemem. Çok zor iş valla. Rabbim yardımcımız olsun