Teemo07 mutluannissss benim bebeğime yapıyordu. Yediğim zaman tüm gün ağlıyordu. Çok sonradan fark ettim çikolatanın tetiklediğini.
Aag mutluannissss şöyle yapar kakao değil ama katkı maddelerini bi oku anlarsın.özsllkle laktoz yada süt tozu oluyor onlarda o hele de süt alerjisi olan bebeklerde aşırı gaz yapıyor
afide mutluannissss ben hergun 1 2 tane yerim çok şükür gaz yapmadı denedim 🤩 çikolata gaz yapar dediler banada çok üzülmüşüm ama denedim bi etkisini görmedim deneyin bence önce yaparsa yemezsiniz😊
kitapkurdubebeninanasi mutluannissss ben cikolata yedigim gece bebeğim acilar içinde kivranirdi aşırı derecede gaz yapiyordu.