Meva5461 Kızım üç aylıkken saçını sıfıra vurduk iki ay oldu ve çok çıkmadı tatlı badem yağı sürsem çıkar mı yada zararı olur mu deneyen var mı ? Yada ne yapabilirim çıkması için
Mucizem11 Meva5461 saçı doğduğundada azmıydı bende bebeğimin saçını sıfıra vurdum ama saç kökü izi yok bembeyaz oldu kafası
[silindi] Meva5461 henüz çok küçük bitkisel de olsa müdahale etmeyin derim iyice durulanmadiginda bitlenme yapar yağlar oglum 2 yasinda 2 kere tras oldu ve bebek saçları hala cikiyor alnından ilk 6 ay sacsizdi tamamen
Meva5461 Mucizem11 teni gözükmüyodu bi parmak kadar uzundu çok güzeldi ama ince telliydi ön yanlarında cok yoktu uzun diye kapatıyodu etrafımdakilere uydum kestim ama çok oişmanım genetikmiş babası gibi onunda yanları gene boş
[silindi] Meva5461 calliou diyorduk biz oğluma asiri sacsizdi birde dokuldu 3aylikken Demirel e döndü ama şimdi gayet ii çok müdahale etmeyin vücudundaki keratin değerine baktirirsiniz kontrolünde birde tirnak uzaması normalse saçları da uzayacaktir
[silindi] Meva5461 saci da normal e dönecektir bizim bile ne kadar uzun sürüyor uzaması onlar önce bebeklik saci dökecek tekrar saçları çıkacak uzun zaman var .