11 aylık oğlum var şuan 4 tane üstte 4 tane de altta dişleri çıktı bu aralar yine çok huysuz hafif ateş var elleri sürekli ağzında ve normalden fazla salyalı galiba diş çıkarıyor bu aralar emmeyide azalttı ama bugün emerken öksürdü miğdesi bulanır gibi bida emmedi ara ara denedim direk ögürüyo daha emmeden bile görmek istemiyor. Bende de şişlik oldu baya neden böyle yapıyor acaba bu durum geçer mi ne önerirsiniz?