Ays7140 Lansinohun kompakt tekli sagma makinesinden aşırı memnunum powerbankle falanda kullanabiliyorsunuz
Fatmako Noxco makine çocuga göre az çekiyor. Ben 2bucuk ay önce doğum yaptım sütüm yeni yenş çoğalıyor 15 dk 90cc kadar çıkıyor eğer iyice dolu olursa.
Noxco Kaç dakika da kaç cc süt sağıyorsunuz sizlerde acaba benim 20 günlük bebeğim hemşire sütün çok dedi ben elimle tutunca da baya var ama makinayla gelmiyor ben mi sabırsızım bilmiyorum beklemeden kapatıyorum öyle olunca 😕 Muge35 Nurtupu
Gulcem44 Makineyi ilk kullandığımızda önce masaj yapıyor o kahverengi kısıma gelince çekiyor ya hani sıkıştırıyor canımdan can gidiyor😔 memeyi içine çektiği an ölüyorum meme ucu da ama en önemlisi kahverengi kısmı sizde de aynısı oluyor mu😭
Fatmako Noxco daha yeni doğum yapmışsınız ilk sıralar öyle oluyor daha süt tam gelince olur inşallah 🤗 merak etmeyin
Tubagrnc BerilErva-19 ben lansinıh kullanıyorum öneririm tek pişmanlığım ikili almamak oldu bence mutlaka ikili alın çünkü iş yerinde zaten zaman kısıtlı sağmak için tekliyle çok vakit kaybı oluyor
Bisaniye BerilErva-19 ilk doğumundan sonra veron marka pompa almıştık acil bir şekilde medikalden. Üç tane bebek büyüttü hala sorunsuz çalışıyor ☺️