Prensesimmmm1 SeninAnnenBirMelektiYavrm bizim gelinde hamile ben yıkarım diyor banada diyo yıka ama hangi birinde yikiyim ki günde kaç defa öyle bez alıyorum ben
SeninAnnenBirMelektiYavrm Prensesimmmm1 yaz olsa belki yıkarım da kışın üşür yani sürekli. Bence abartmış biraz eminim ki kendi de yıkamaz
Toprakseyran Prensesimmmm1 hamileyken öyle şeyleri yaparım ederim demek kolay olur zaten 😃 hele Bi doğsun ondan sonra görür yani. Adım kadar eminim yıkamaz o da 🤷♀️
Prensesimmmm1 aysegulsr evet ama bizim gelin hamile şimdi ben her kakasinda banyoya götürüp yıkarım diyor.
aysegulsr Prensesimmmm1 bebekler ilk zamanlar sürekli yapıyor o zaman her yaptığında yıkama şansın yok ki ilk zamanlar ılık su ve pamukla siliyordum
Prensesimmmm1 SedaAfra gorcez bakalım ne yapacak bekara karı boşamak kolaymış sürekli sokmaya dayanabilirmi bebekte dayanamaz anne de bence
arslaninannesi98 Prensesimmmm1 2.buçuk yaşında oğlum doğduğundan beri her kalasında yıkıyorum. Henüz bezi bırakmadı hala yıkıyorum. 1 kere arabada ıslak mendille silmek zorunda kaldım. Çocuk koktu resmen asla temizlemiyormuş ıslak mendil ne kadar silersen sil kokusu kalıyor
Prensesimmmm1 arslaninannesi98 ben temizleme pamuğu kullanıyorum genelde ama dışardaysanz napysnz o an
1bebek1annee Prensesimmmm1 evet,el yıkama yerinden sıcak suyu ayarlıyorum ve orda yıkıyorum hemencik. Sonra lavabomu da temizliyorum mis gibi,diğer türlü içim rahat etmiyor ne yalan söyliim.🙄
Prensesimmmm1 aysegulsr kesinlikle. Bende pamukla sildim o zamanda bana biz ıslak mendille büyüdük ne oluyo ıslak mendil kullansan diyolardi
Cucumenveannesi Prensesimmmm1 Bn yıkıyorum çok yapınca ama azsa yikamiyorm tabi bnm oğlan Bi yaptımi sırtına çıkıyor mecbur yıkıyorum başta hiç yikamiyirdum şimdi taşıyor bezi 3 günlük yapıyor çünkü
aysegulsr Cucumenveannesi aynı bizimde öyle 2 3 güne bir yaptığı için bende üşenmiyorum yıkıyorum hem oda rahatlıyor hoşuna gidiyor sesi bile çıkmıyor 😂