Merhaba hanımlar. 23 günlük taze acemi bir anneyim şimdiye kadar bebegimi her 2 saate bir uyandırıp emzirdim kan şekeri düşmesin diye. 23 günlük olduk artik acıkınca kendisi uyanir mi ben yine 2 saate uyandirmali miyim uykusunu böldüğüm icin üzülüyorum bazen