Gokcesila genetik testimiz sadece oğluma yapılmıştı, ataksi Telenjiejtazi ve ksedorma pigmentozu olan hastalıkları taşıyıcı olarak çıkmış. Benim yada eşimin geninde mevcutmus eğer ikimizde de olsaymis bebeğimiz bu hastalığa yakalanmış olacaktı. Bizlere test yapılacak mı bilmiyorum ama ben yada eşim hangimizde çıkarsa 1. Derece yakınlarımızin akraba evliliği yapmamaları bu genleri taşıyan kişilerle evlenmemeleri gerekcek