paslan şimdi verdim calpol 37.7 di ateşi ayakları buz gibi olmuş baktığımda hemen üzerini incelttim bilerek düşsün ateşi diye çünkü evimde fazlasıyla sıcak bizim de diğer yapılan aşılar ateş yapmadı ama bugün 4. Ay aşısı olmuştuk sanırım o yüzden çıktı ateşi