Kızlar ek gıdaya geçtik geçtiğimizden beri fazlalaştı aşırı derecede pütür pütür oldu kıpkırmızı. Alerji testi yapıldı yumurta alerjisi çıktı onun dışında yok dendi ama geçmiyor. Aşırı salyası da var ondan da mı oluyor bilmiyorum. Aranızda ek gıdaya geçip böyle olan var mı ne yapıyorsunuz nasıl geçirdiniz alerjiden mi değil mi artık anlayamıyorum bilgisi olan paylaşabilir mi