Zsnbr yani karışmak istemem ama aspiratör denemeyin bence zaten serum fizyolojik sıktığınızda ön taraftaki sekresyon çıkıyor önemli olan arkadakiler onada aspiratör yetişmez hem bebeğiniz bir yaşında daha çok ajite edersiniz ve tahriş olur. Serum fizyolojik sıkın 5 ml 10 ml sıkabilirsiniz bişey olmaz. Yatırmayın lavabonun önüne geçin bebeğinizle her iki burun deliğinede sıkın bebeğinizi lavabo önüne eğin biraz oraya aksın