Esra1991 Benim kızım 22 aylık, dün pozitif olduğumu öğrendim. Eşim rapor aldı o ilgileniyor ama anne anne diye beni arıyo evde bazen ahh 😔 Bensiz uyumuyor, uyku saatleri haricinde odamdan çıkmıyorum. İlk gün ağır belirtim yoktu, yıllar sonra bir günü yata yata geçirmek iyi bile gelmişti ne yalan söyleyim 🤭 Ama kızımı çok özledim gözüm yaşlı öyle kös kös kapıdan sesini dinliyorum bugün. Ciğerden öksürük başladı ufaktan tırsma da var. İnşallah iyileşiriz bir an önce 🙏🏻