Ruya34 gecen hafta aynı durumdaydık. İlk once burnu tıkandı yavaştam öksürük başladı, doktor normal bileyi yok dedi eve yolladı bebeğim akşamına daha kötü öksürmeye başladı. Acılle goturduk yine bişey vermediler normal diye ama bebeğim hep daha cok tıkanıyor, öksürüyordu ve en son cocuk klınıne götürdüm orada şürüp ve burnuna damla verdiler bebeğim ⅚ günde iyileşti cok şükür. Bende çok korkmuştum daha kötü olur diye. İlk bebeğim ve ilk kez hastalandı. Bence bidaha götürün doktora