Mirmersem2021 Ya kızlar büyük oğlum 2 yaşında küçüğü 5 aylık küçüğünün uykusunda bi problem yık ama büyük oğlum uyumuyor gündüz saat 11 de uyanıyor 5 6 gibi geri uyuyor 8 de uyanıyor sonra gece 3 4 te kadar uyumuyor geceleri hep ayakta gündüzleri uyutmamaya çalışıyorum yüzünü yıkıyorum oyalıyorum ama yok uyuyor bugün ise saat akşam 9 da uyudu 12 de uyandı sabah anca uyur 5 6 gibi ne yapacam ben küçüğüde gece 2 kez uyanır ne yapsamda bu uyku düzenini oluştursam ne olur yardım
SeninAnnenBirMelektiYavrm Mirmersem2021 Erken kaldiracaksin cnm 8 de çözümü bu. Çok geç uyanıyor tabiki uyumaz.
Sarikuzumalp Mirmersem2021 kaö saat uyuyor peki gündüz uyuduğunda. Mesela 2 saat uyuyorsa yarım saat sonra kaldırın sabaha kadar durur yoksa o saatte uyursa normal.
tosbikyanak-ela- Mirmersem2021 Cok geç kalkıyor ve öğlen çok geç yatiyor 6 da yatıp 8 de kalkmak ne . 9 da akşam uykusuna geçmesi lazım onun yada 10 da
Mirmersem2021 Sarikuzumalp gündüz 2 yada 3 saat uyur maksimum sadece 10 dk uyumasına bile izin verdim gece yüne geç uyudu gündüz uykusuna hiç uyumadığı bi zamanda gece 2 de uyur 5 dklık uyku ona 5 saat gibi gelir
Nimetdogann Erken kaldırıp gündüz uykusunu erkene çekeceksiniz gece de bir saat belirleyip yatırmaya çalışacaksınız biz de öyleydik doktorumuz by by night damla önerdi her gün aynı saatte verdim uykusu düzene girdi bıraktık şimdi de uyku saatlerini kaçırır bi terslik olursa arada veriyorum uyku düzeni kurmakta işimize yaramıştı bizim siz de doktorunuza danışıp bir deneyebilirsiniz
Mirmersem2021 Nimetdogann aile hekimine danışacaz dimi normal çocuk doktoru değil bi yan etkisi falan varmı ki acaba aslında birgün deniyeyim sabah erken uyanmasını belirli saate uyumasını olmazsa doktora söylerim önerirse veririm tşk ederim
ipekkizimm Nimetdogann merhaba bu damlayı ne amacla kullaniyorsunuz bir cok kez duydum gercekten uykunun duzene girmesi icin faydalı mı? Ne kadar ve ne zaman kullanıyorsunuz?
Mirmersem2021 tosbikyanak-ela- evet ama benimkisinin uykusu değişik 5 dk uyuşa 5 saat uyumuş gibi yine geç uyuyor düzene sokmaya çalıştım ama olmadı sabah 9 da uyanıp gece 2 de uyuduğu oldu gündüz hiç uyumamasına rağmen
2cocukannesikizimveoglum Çok gec kalkiyor,Vede uyku sureleri baya uzun.Benim kizimdada ayni sorun var .amma gece 2dede uyusa sabah 9da kalkar,fakat 2uyku yapmazsa evi basima yikar
Sarikuzumalp Mirmersem2021 o zaman sabah erken kaldıracaksınız öğlen de erken uyur haliyke akşam da en geç 11 gibi uykusu gelmiş olur
Balbocegi Mirmersem2021 alarm kuracaksınız. Hiç birimiz erkenden uyanmak istemeyiz ama düzene girmek için şart. Ya sabah uykunuzdan feragat edeceksiniz ya da akşam keyfinizden 🙃
Burcu52 En geç 22:00 oğlumu yatıyorum sabah 9 10 gibi kalkıyor 1 2 gibi öğlen uykusuna yatırıyorum 3 4 gibi kalkıyor sonra tekrar akşam 22:00 yatıyor sizde benim gibi yapabilirsiniz
UraSsmom Mirmersem2021 Çok geç uyanıyo, haliyle akşam da çok geç uyuyo. 5de uyanıp 8de uyanan çocuğun 3 4 de yatması çok normal. İlk sabah uyanmasını düzenlemeniz lazım gerisi gelecek.
Burcu52 Mirmersem2021 ben teşekkür ederim inşallah düzene girer sizde rahatlarsınız Allah kolaylık versin
Nimetdogann Mirmersem2021 bi deneyin bizim düzenli kontrollerimizi yaptırdığımız çocuk doktorumuz önermişti biz herhangi bir yan etkisine rastlamadık bi araştırabilirsiniz siz de bitkisel bir takviye
Nimetdogann ipekkizimm oğlum 19-20 aylıktı doğduğundan beri ne yaptıysam her şey normal olmasına rağmen uykusuz bir bebekti doktorumuz en son psikotik bir ilaç deneyelim uyku olmazsa olmaz dedi ben kabul etmeyince bu damlayı önerdi bi dene olmazsa başka çözüm buluruz demişti şükür işe yaradı 🙏 20 aylıktı ilk zamanlar 15-20 damla arası uyku vaktinden yarım saat kırk dk önce verdim sonra uykuya daldı her gün o saatte uyumaya alışınca bıraktık şimdi 27 aylık arada düzenini bozacak bir durum olursa seyahat filan düzeni bozulmasın diye saatin 10 damla filan veriyorum uykuya dalmasına yardımcı oluyor etkisi kısa süreli zaten yani gece boyu deliksiz uyumasına sağlamıyor çok uyanan bir bebekse işe yaramayabilir şükür bizim öyle bir problemimiz yoktu uyuyor genelde kesintisiz sabaha kadar
ipekkizimm Nimetdogann maşallah diyeyim kızım da 19 aylık yani gece uyanmaları icin degil de memede uyuyordu gece beslenmesi yapiyorduk surekli onu kestim ve uykuya direnmeye basladı. Boyle devam ederse deneyebilirim diye düşündüm tek sorunumuz uykuya dalması suan icin. Siz de bunun icin kullanmişsiniz sanirim. Ben de bi dr.a danisayim olmazsa cok tesekkur ederim 🙏🌸