Ikı bucuk aylık bebegım emmiyor bayagı dır çok keyifli oldugu zamanlarda da veriyorum yıne yanı. Alıyor o an sınırlenmezse çekiyor çekiyor sut gelince sinirlenmeye baslıyor bırakıyor bazen ilk verdıgım de hemen almıyor aldıgın da bı kaaç çekiş sonra yıne bırakıyor ne yapmalıyım nerde yanlıs yapıyorum anlamadım